• Za posledních deset let jsme se vypořádali s celou řadou projektů. V našem portfoliu firemních magazínů jsou nejrůznější oblasti lidského počínání.

Firemní magazíny

Za posledních deset let jsme se vypořádali s celou řadou projektů. V našem portfoliu firemních magazínů jsou nejrůznější oblasti lidského počínání.

Vedle motorek nás baví také auta. Proto zajišťujeme kompletní výrobu magazínů AUDI a AUDI SK pro jejich lokální importéry.

     Cesta k firemnímu magazínu

1. Nápad. Prvním krokem na cestě k vlastnímu firemnímu magazínu je představa o tom, zda bude cílit na Vaše klienty, obchodní partnery, zákazníky či Vaše zaměstnance.

2. Kalkulace. Na zákadě dohodnutých kritérií Vám připravíme cenovou kalkulaci za redakční, produkční a tiskové služby.

3. Podoba magazínu. Naše kreativní oddělení připraví návrh grafiky magazínu včetně jeho loga. Magazín může být v layoutu Vašeho Corporate Identity, nebo může mít jedinečnou grafiku.

4. Obsah. Na redakční radě Vám navrhneme obsah magazínu a dohodneme se na termínech realizace.

5. Expedice. Poté co je magazín Vámi schválen, jde do tisku. Zpravidla do 10 dní po odevzdání dat do tisku je magazín hotový. Společně s tištěnou podobou magazínu Vám nabídneme i jeho elektronickou verzi.


AUDI magazín – česká edice  |  AUDI magazín – slovenská edice  |  REZIDENT  |  Mazda Revue  |  Scuderia magazín  |  Zpět na úvod

AUDI magazín – česká edice

Náskok díky technice

Čtyři propojené kruhy – to není jen značka luxusních vozů Audi, ale také životní styl. Jeho zrcadlem je už po mnoho let časopis Audi Magazín, vycházející v mnoha světových jazycích. Podoba českého vydání, které vychází čtvrtletně na 92 stranách, se setkala s mimořádně příznivou odezvou. Audi Magazín se stal časopisem, který s chutí čtou nejen majitelé vozů Audi, ale všichni, kteří vyznávají takové hodnoty, jako je dokonalost, kvalita, bezpečnost, serióznost a technický pokrok. Cílem tvůrců magazínu je držet krok se špičkovou kvalitou a technologickou úrovní automobilů Audi, což potvrzuje i mnohokrát získané ocenění Zlatý středník.

Prostě špičkové automobily – špičkový časopis.

Motoristických časopisů je na našem trhu celá řada. Audi Magazín se však této konkurenci vymyká. Není totiž odborných časopisem pro vyhraněnou skupinu motoristických fandů, ale je společenským magazínem, který dokáže přítažlivě a atraktivně vyjádřit životní styl příjmové skupiny odpovídající třídě vozů Audi. Je to exkluzivní magazín, stejně jako automobily, o kterých se píše. Výjimečný rozsahem, kvalitou a šíří záběru. Tomu odpovídá i grafické zpracování.

Audi Magazín vychází třikrát ročně a je určen primárně zákazníkům a příznivcům značky. Distribuce je prováděna importérem na jednotlivé dealery a ti pak magazín zasílají direkt mailem zákazníkům. Magazíny jsou rovněž k dispozici v showroomech.


V případě zájmu o inzerci se neváhejte obrátit na naše inzertní manažerky:


     Kateřina Koutová
katerina.koutova@mediaforce.cz
tel.: +420 724 017 730 / +420 603 524 376

TECHNICKÉ SPECIFIKACE

Náklad: 15 000 ks
Počet stran: 88 + 4
Čistý formát: 240 x 300 mm
Na spad: 5 mm
Papír obálky: 300 g/m2 KL
Papír vnitřních stran: 100 g/m2 KL
Vazba: V2

FORMÁTY A CENY INZERCE

2/1 (2x 1/1)

480 x 300130 000


1. dvoustrana (2x 1/1)

480 x 300164 000


II. strana obálky

240 x 30098 000


III. strana obálky

240 x 30089 000


IV. strana obálky

240 x 300110 000


1/1

240 x 30076 000


1/2 na výšku

120 x 30043 000


1/2 na šířku

240 x 15043 000


1/3 na výšku

80 x 30031 000


1/3 na šířku

240 x 10031 000


vkládaná inzerce

kalkulace


Rozměry pro inzerci jsou v mm po ořezu.
Odsazení tiskových značek a spadávka je 5 mm.
Veškeré ceny jsou v Kč bez DPH.


AUDI magazín – česká edice  |  AUDI magazín – slovenská edice  |  Mazda Revue  |  Scuderia magazín  |  Zpět na úvod

AUDI magazín – slovenská edícia

Náskok vďaka technike

Štyri spojené kruhy – to nie je len značka luxusných automobilov, ale aj životný postoj. Jeho zrkadlom je už mnoho rokov časopis Audi Magazín, ktorý vychádza v niekoľkých svetových jazykoch. Aj podoba slovenského vydania kráča v stopách hodnôt, ktoré vyznávajú majitelia Audi a priaznivci štyroch kruhov – športový štýl, originálny dizajn, technický pokrok, kvalita, bezpečnosť a luxus. Audi Magazín preto na svojich stránkach informuje nielen o novinkách z dielne Audi, ale venuje sa aj špičkovým technológiám, architektúre, exotickým krajinám či modernému životnému štýlu.

Obsah

Audi Magazín nie je len vyhraneným motoristickým časopisom – svojím rozsahom, zameraním a záberom je skôr spoločenským magazínom s dôrazom na svet automobilov Audi. Tomu je prispôsobený výber tém a redakčné spracovanie materiálov. Okrem prezentácie najnovších modelov ponúka Audi magazín pohľady do automobilovej histórie, nazerá do budúcnosti, navštevuje najpodivuhodnejšie stavby a technické diela súčasnosti, prináša pútavé príbehy o vrcholných výsledkoch ľudskej činnosti a predstavuje pozoruhodné osobnosti. Zároveň komunikuje so zákazníkmi prostredníctvom informácií o špeciálnych akciách a službách, dianí v dílerskej sieti a tiež o novinkách na internete.


MÁTE ZÁUJEM O ÚČINNÚ INZERCIU V TOMTO ČASOPISE?


Pravidelnými inzerentmi v Audi Magazíne sú prestížne a úspešné firmy. Práve na stránkach Audi Magazínu majú jedinečnú príležitosť osloviť majetnú klientelu.

Splniť každé Vaše prianie je pripravená naše inzertná manažérka:

     Mirka Slezáková
miroslava.slezakova@otm.sk
tel.: +421 910 971 550

TECHNICKÉ ŠPECIFIKÁCIE

Náklad: 15 000 kusov
Počet strán: 96 + 4
Čistý rozmer: 240 x 300 mm
Na spad: 5 mm
Papier obálky: 300 g/m2 KL
Papier vnutorných strán: 100 g/m2 KL
Väzba: V2

FORMÁTY A CENY INZERCIE

2/1 (2x 1/1)

480 x 3004700


1. dvojstrana (2x 1/1)

480 x 3006000


II. strana obálky

240 x 3003700


III. strana obálky

240 x 3003400


IV. strana obálky

240 x 3004000


1/1

240 x 3003000


1/2 na výšku

120 x 3001500


1/2 na šírku

240 x 1501500


1/3 na výšku

80 x 3001200


1/3 na šírku

240 x 1001200


Rozmery pre inzerciu sú v mm po oreze.
Odsadenie tlačových značiek a spadávka je 5 mm.
Všetky ceny sú uvedené v € bez DPH.


AUDI magazín – česká edice  |  AUDI magazín – slovenská edice  |  Mazda Revue  |  Scuderia magazín  |  Zpět na úvod

Mazda Revue

Od korku k automobilům

V roce 1920 Jujiro Matsuda založil v japonské Hirošimě společnost Toyo Cork Kogyo, která zpočátku vyráběla korek, ovšem brzy se pustila i do produkce aut. Tak se v roce 1931 zrodila automobilová značka Mazda. Název odkazuje na jméno Matsuda, ale i na zoroastriánského boha moudrosti, inteligence a harmonie Ahura Mazdu. Časopis Mazda revue je výkladní skříní značky v České a Slovenské republice. Přináší informace ze světa vozů Mazda, cestopisy, jedinečné články o všem japonském, svižné texty o lidech, sportu a umění, rozhovory a krásné fotografie.

Primární cílovou skupinou magazínu Mazda revue jsou zákazníci této japonské značky. Jsou to lidé ze střední až vyšší střední třídy, ekonomicky zajištění a aktivní. Magazín je distribuován prostřednictvím jednotlivých dealerů Mazda v ČR a SR. Vedle adresné distribuce zákazníkům a partnerům je časopis dostupný ve všech showroomech značky, na nejrůznějších eventech a na dalších místech.


Máte-li zájem o zaslání nabídky inzerce v tomto titulu, pak nás neváhejte kontaktovat:


     Kateřina Koutová
katerina.koutova@mediaforce.cz
tel.: +420 724 017 730 / +420 603 524 376

TECHNICKÉ SPECIFIKACE

Pololetník
Náklad: 30 000 ks
Počet stran: 96 + 4
Čistý formát: 210 x 297 mm
Na spad: 5 mm
Papír obálky: 300 g/m2 KL
Papír vnitřních stran: 100 g/m2 KL
Vazba: V2

FORMÁTY A CENY INZERCE

2/1 (2x 1/1)

420 x 297130 000


1. dvoustrana (2x 1/1)

420 x 297164 000


II. strana obálky

210 x 29798 000


III. strana obálky

210 x 29789 000


IV. strana obálky

210 x 297110 000


1/1

210 x 29776 000


1/2 na výšku

105 x 29743 000


1/2 na šířku

210 x 14843 000


1/3 na výšku

70 x 29731 000


1/3 na šířku

210 x 9931 000


vkládaná inzerce

kalkulace


Rozměry pro inzerci jsou v mm po ořezu.
Odsazení tiskových značek a spadávka je 5 mm.
Veškeré ceny jsou v Kč bez DPH.


AUDI magazín – česká edice  |  AUDI magazín – slovenská edice  |  Mazda Revue  |  Scuderia magazín  |  Zpět na úvod

Scuderia magazín

Časopis značek Ferrari a Maserati

Společnost Scuderia Praha je jediným oficiálním zastoupením automobilek Ferrari a Maserati na českém trhu. Zastupuje rovněž značku Abarth. Scuderia magazín je exkluzivním průvodcem po světě automobilů se vzpínajícím se hřebcem na kapotě a mýtickým trojzubcem ve znaku. V magazínu najdete nejen poutavé rozhovory se zajímavými lidmi, cestopisy, praktické informace, společenské události, ale také informace o dění na závodní i klubové scéně. Chybět nebudou ani lifestylová témata a další zajímavosti.

Primární cílovou skupinou Scuderia magazínu jsou zákazníci Scuderia Praha, vyznavači sportovních vozů, elegance a vrcholného luxusu. Jedná se o čtenáře z nejvyšších pater manažerských skupin, ekonomicky stabilní a s aktivním přístupem k životu. Kromě adresné distribuce zákazníkům a partnerům je časopis dostupný v showroomu Scuderia Praha, na nejrůznějších eventech a u partnerských společností.


Máte-li zájem o inzerci, neváhejte nás kontaktovat:


Kateřina Koutová
katerina.koutova@mediaforce.cz
tel.: +420 724 017 730 / +420 603 524 376

TECHNICKÉ SPECIFIKACE

Čtvrtletník
Náklad: 5 000 ks
Počet stran: 80 + 4
Čistý formát: 240 x 300 mm
Na spad: 5 mm
Papír obálky: 300 g/m2 KL
Papír vnitřních stran: 170 g/m2 KL
Vazba: V2

FORMÁTY A CENY INZERCE

1. dvoustrana (2x 1/1)

480 x 300164 000


II. strana obálky

240 x 30098 000


III. strana obálky

240 x 30089 000


IV. strana obálky

240 x 300110 000


1/1

240 x 30076 000


menší formáty

na vyžádání


vkládaná inzerce

na vyžádání


Rozměry pro inzerci jsou v mm po ořezu.
Odsazení tiskových značek a spadávka je 5 mm.
Veškeré ceny jsou v Kč bez DPH.


AUDI magazín – česká edice  |  AUDI magazín – slovenská edice  |  Mazda Revue  |  Scuderia magazín  |  Zpět na úvod

Scroll to top