Mediaforce – novinky

Srpen 2016

     Mediaforce vydává nový firemní titul

Vydavatelství Mediaforce, s. r. o., člen skupiny ASTRON, rozšířilo své portfolio firemních magazínů o nový čtvrtletník Mixér. Magazín vydává pro koncern Cimex.

„Mixér jsme dlouhá léta vydávali vlastními silami v podobě PDF souboru, který jsme posílali našim zaměstnancům. S tím, jak se postupně rozšiřovaly naše obchodní aktivity, jsme si řekli, že chceme dále posunout i náš vlastní magazín,“ osvětlila důvody rozhodnutí vydávat tištěný časopis Petra Kůlová, marketingová ředitelka Cimexu. „Magazín je pro nás příležitostí přiblížit našim zákazníkům a obchodním partnerům svět Cimexu. Neděláme to ale násilnou formou nějakého firemního katalogu. Rozhodli jsme se jít cestou lifestylového časopisu,“ dodala paní Kůlová.

Mixér připravuje tým pod vedením editora Mediaforce Pavla Hrůzy. Do konce roku vyjde ještě jedno vydání. V roce 2017 již najede magazín na čtvrtletní periodicitu. „Distribučními kanály magazínu budou mimo jiné také administrativní budovy v majetku Cimexu a síť hotelů OREA HOTELS & RESORTS, které Cimex rovněž vlastní,“ sdělila Vladimíra Nejedlá, obchodní ředitelka vydavatelství Mediaforce.

     Vážení obchodní partneři, přátelé, kolegové

dovolte mi, abych Vás informoval o personálních změnách ve společnosti Mediaforce, s.r.o., člena skupiny ASTRON.
K 1. 8. 2016 byla ukončena veškerá spolupráce se slečnou Lenkou Maureryovou. Od tohoto dne není slečna Maureryová oprávněna jakkoliv vystupovat a jednat jménem společnosti Mediaforce, s.r.o.

Kontaktní osobou je nadále paní Vladimíra Nejedlá (obchodní ředitelka) a pan Pavel Hrůza (Publisher). Ve věcech smluvních vztahů a finančních paní Markéta Brandejsová (finanční ředitelka). Pochopitelně jsem Vám ve strategických záležitostech k dispozici i já.
Celý tým vydavatelství Mediaforce jinak zůstává beze změn a těší se na další spolupráci s Vámi.

Děkuji a přeji příjemné prázdninové dny

Tomáš Novák
CEO
ASTRON group

Květen 2016

     Ocenění pro Mediaforce v soutěži Fénix

Odborná porota 3. ročníku soutěže Fénix content marketing ocenila firemní práci s obsahem v online i offline prostředí…

Vydavatelství Mediaforce získalo hned 4 významná ocenění:

3. místo za B2C časopis Rezident
3. místo za B2C časopis Mazda Revue
Cenu za kvalitu textu – Mazda Revue
Cenu za inovaci – Audi magazín

O výsledcích soutěže se můžete dočíst více v článcích na stránkách Mediaguru či Marketing & Media – IHNED.cz.

     Audi Magazín získal prestižní ocenění Fénix za inovaci

Audi Magazín, který kompletně připravuje vydavatelství Mediaforce, získal Zvláštní ocenění za inovace v soutěži Fénix content marketing za rok 2015. Magazín pro zákazníky a fanoušky značky Audi prošel loni dvojím redesignem, včetně přechodu na větší lifestylový formát. Česká mutace Audi Magazínu se vyznačuje velkým podílem lokálního českého obsahu, který je vhodně doplňován lokalizovanými články z německého nebo mezinárodního vydání. Díky velkému formátu a inovativním tiskovým technologiím tiskárny ASTRON studio CZ, a.s. je každé vydání jedinečné.

null

null

Leden 2015

     Společnosti ASTRON a Mediaforce připravily a vyrobily řadu devíti propagačních brožur pro Středočeský kraj, většinu ve čtyřech jazycích. Brožury s podrobnými mapami, aktuálními údaji a profesionálními fotografiemi jsou k dostání v turistických informačních centrech kraje.
Více na www.middleczech.cz.

FÉNIX A ŽELEZNÝ DORT

Vydavatelství Mediaforce získalo zvláštní ocenění za fotografii ve 2. ročníku soutěže Fénix content marketing, a to za fotografie v časopise Audi Magazín, který připravuje pro společnost Porsche Česká republika. Samotné ocenění má tvar výkroje ze železného dortu.
Více na www.soutezfenix.cz.

PAŘÍŽSKÁ MLUVÍ ČÍNSKY

Magazín o luxusním zboží a životním stylu Pařížská street, který vychází čtvrtletně v nákladu 15 000 výtisků, bude nyní vycházet i v čínštině. Část nákladu tedy bude současně v jazyce českém, anglickém a čínském, druhá část jako dosud v češtině, angličtině a ruštině.

MOBILNÍ APLIKACE

Máte rádi časopis Motohouse? A teď si představte ještě větší porci zábavy a zasvěcených informací díky interaktivnímu obsahu a spoustě obsáhlých galerií, videí a zvukových záznamů, které lze spustit přímo v aplikaci jedním kliknutím. Aplikace časopisu Motohouse je dostupná pro obě platformy, tedy Android a iOS.

Aplikace MOTOHOUSE – stáhnout v App Store

Aplikace MOTOHOUSE – stáhnout na Google Play

NA MOTOCYKLU BEZPEČNĚ

Časopis Motohouse úzce spolupracuje s BESIPem, státní institucí, která se zabývá bezpečným silničním provozem a spadá pod Ministerstvo dopravy ČR. Redakční tým Motohouse mimo jiné vytvořil publikaci Na motorce v praxi, podle které učí celá řada motoškol.

Časopis Motohouse úzce spolupracuje s BESIPem

POŘÁDALI JSME MDŽ!

MDŽ – Motocyklový den žen – se konal 15. května ve Vysokém Mýtu. Pro 120 báječných žen na motocyklech zde byl připravený motorkářský program zaměřený na bezpečnou jízdu, techniku jízdy, první pomoc, údržbu strojů a mnoho dalšího.

PODPORUJEME SMRŽ ACADEMY

Časopis Motohouse se stal partnerem Smrž Academy, závodní akademie pro začínající adepty silničních motocyklových sportů. Smrž Academy působí v Českých Budějovicích, je určena dětem ve věku od 5 do 12 let a vedou ji známé motocyklové osobnosti Jakub a Matěj Smržovi. Tréninky obnášejí nácvik techniky jízdy, závodních návyků, ale také teoretickou přípravu.
Více na www.facebook.com/SmrzAcademy.

VYJÍŽDÍME S MAZDOU

Pro dovozce automobilů Mazda do ČR připravujeme nový krásný časopis, mimo jiné formovaný i nadšením pro vše japonské.

Scroll to top